"BILA DAPUR PANAS, WATAK LAIN JADI JELAS"

9:43 pm

Anda peminat Masterchef Selebriti Malaysia 2?
Bagi yang terlepas ep 1 dan ep 2 , FYI Yassin telah tersingkir di minggu pertama diikuti dengan Keroz Nazri yang tersungkur di minggu 2



                         
dengar cerita Zain Saidin tinggalkan Masterchef Selebriti Malaysia 2? sejauh mana kebenaran itu?

You Might Also Like

16 komen

  1. Belum sempat tgk lagi..huhu..awal yasin terkeluar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la,minggu 1 jgn la ada penyingkiran kan hee :)

      Delete
  2. Nak tengok jugak..slm kenal anisah.sya folo blog ni.jika sudi,singgh la ke blog sya.trima kasih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks,nisah akan singgah blog adrianna syaz :)

      Delete
  3. siapalah agaknya yang jadi juara tahun nih kan.. ^_^

    ReplyDelete
  4. menarik Master chef tahun nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu,lagi banyak kntroversi dari musim lepas :)

      Delete
  5. nasib baik tak minat yg tersingkir tu. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee :) , jangan che ta terkeluar sudah

      Delete
  6. haha, zain tu panas baran jer. terserlah perangai ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la,kesian che ta nanti ;) btw depa sweet kan?

      Delete
  7. Menarik masterchef ni . tp kitaa takda astro na tgok hukk T.T

    ReplyDelete

no harsh words please ^_^